برگزاری جشن تعیین جنسیت کودک

به جشن هایی که والدین برای معرفی جنسیت توراهی خود میگیرند و در آن میمانی بازی هایی برای گفتن جنسیت فرزندشان انجام میدهند جشن تعیین جنسیت گفته میشود که اغلب با ترکاندن بادکنک های مشکی بزرگ یا اتش بازی های هوایی هویت بچه مشخص میشود

اگر شما هم در این برهه از زمان به فکر برگزاری جشن تعیین جنسیت برای فرزند خود هستید همراه ما باشید تا ایتم های این جشن را کامل به شما معرفی کنیم

در این قسمت میخواهیم سه مدل برگزاری جشن تعیین جنسیت کودک را به شما معرفی کنیم

مورد اول : هیچ کس غیر از همراه مادر و دیزاینر جشن خبر از جنسیت بچه ندارد و برای اینکه این مورد از دید همه مخفی بماند خیلی باید دیزاینر شما و اون شخص سفت و محکم باشند که به کسی خبر ندهند . چون در این جور مواقع کافیه که با یک کلمه حرف یا اشاره موضوع لو برود.

مورد دوم : همه میهمان ها از جنسیت بچه با خبر هستند و تنها پدر و مادر هستند که بی اطلاع هستند که در این موارد خیلی سخت و موضع ناجوانمردانه ای نسبت به والدین هست.

مورد سوم : پدر و مادر اطلاع دارند و میهمان ها بی خبر هستند که دراین مواقع پیشنهاد میشود به میهمانان از قبل بگویید با ست لباس نظر خودشان را برای رای گیری در جشن راحت بیان کنند.

قیمت بادکنک تعیین جنسیت :

ساده ترین راه برای معرفی جنسیت فرزند ترکاندن بادکنک مشکی است که به دو صورت میتوان آن را سفارش داد

1. با پرکردن داخل آن با پولک های آبی یا صورتی و پر کردن آن با هوای معمولی و گرفتن در دست پدر و مادر ( ارزان ترین قیمت بادکنک تعیین جنسیت )

2.پرکردن داخل بادکنک با بادکنک های آبی یا صورتی با گاز هلیوم و پر کردن بادکنک مشکی با گاز هلیوم برای معلق ماندن در هوا و ترکاندن توسط پدر یا مادر

که هزینه مورد اول نسبت به مورد دوم تقریبا یک سوم قیمت بادکنک تعیین جنسیت را دارد

انتخاب دکور تعیین جنسیت :

برای انتخاب دکور طرح های مختلفی وجود دارد که بتوانید یک انتخاب دکور زیبا برای جشن تعیین جنسی تخود داشته باشید

اولین پیشنهاد استفاده از یک ریسه نیم حلال و یک بک گراند دایره و یک میز برای گذاشتن کیک جشن تعیین جنسیت است

دومین پیشنهاد استفاده از دو بک گراند صورتی و ابی و نوشته دختر و پسر نیونی با سه عدد میز و یک بادکنک هلیوم است

سومین پیشنهاد استفاده از مورد دوم و یک باکس که بادکنک هلیوم درونش قرار بگیرد و یک خرس و مقدار اکسسوری به تم اضافه شود

که ما برای انتخاب شما چندین مدل دکور بادکنک آرایی با تم تعیین جنسیت از قبل اماده کرده ایم همراه با قیمت که راحت تر بتوانید انتخاب کنید

زمان برگزاری مهمانی 

شاید با خود بگویید که بهترین زمان برای برگزاری جشن تعیین جنسیت چه زمانی است؟

بهترین زمان هفته شانزدهم بارداری است که با کمک دکتر و سونوگرافی تعیین جنسیت را انجام دادید و یا اینکه در هفته یازدهم با کمک تست سل فری توانستید جنسیت فرزندتان را تشخیص دهید بهتر است کم کم به فکر برگزاری جشن تعیین جنسیت و دیگر تدارکات آن باشید.

بارداری برای مادر و خانواده یک دوره زمانی ۹ ماهه سرشار از حس شکوفایی و تازگی،شادی و هیجان می باشد.

این دوره می‌تواند حس های منحصر به فردی را در درون شما به وجود آورد، شما می توانید تمام این هیجانات را در جشن تعیین جنسیت با نزدیک ترین آدم های زندگیتان شریک شوید. و برگزاری جشن تعیین جنسیت خود را به تیم اسکای بالون بسپارید .

امیدواریم که از این جشن نهایت لذت را ببرید و در آینده‌ای نه چندان دور از آن به عنوان یکی از ماندنی ترین جشن ها برای فرزندتان یاد کنید.

برای دیدن نمونه دکور بادکنک آرایی جشن تعیین جنسیت اینجا کلیک کنید